Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

Idea Menarik Untuk Hiasan Majlis Perkahwinan

Hiasan perkahwinan

Hari ini kita mempunyai banyak idea untuk membuat upacara yang sangat istimewa, dan di antaranya kita akan mengetengahkan di sini idea-idea hiasan. Dalam masalah hiasan perkahwinan kami mempunyai pemeran hebat yang semakin bervariasi dan luas. Tidak ada lagi perkahwinan yang biasa, tetapi setiap orang membuat perkahwinan dengan gaya dan selera masing-masing.

Walau bagaimanapun, dalam ini hebat pemilihan trend kita dapat mencari beberapa idea untuk dimasukkan ke dalam perkahwinan, yang semestinya selalu ada. Kami akan melihat beberapa idea untuk meja, tetapi juga untuk menghiasi persekitaran, kerana dalam urusan perkahwinan setiap detail penting.

Cara membuat hiasan perkahwinan

Semasa membuat hiasan perkahwinan, kita mesti selalu mengambil kira beberapa faktor. Ruang adalah salah satu daripadanya, kerana tidak sama dengan ruang tamu yang elegan daripada kawasan luar atau khemah. Kita mesti menyesuaikan diri dengan apa yang kita ada, dan anda selalu boleh memanfaatkan ruang. Sebaliknya, penting untuk mengambil kira selera pengantin lelaki, kerana mereka akan menjadi orang yang ingin mempunyai hari istimewa dan ingin merasa selesa di tempat itu. Dengan mempertimbangkan kedua-dua perkara ini, kita dapat membuat hiasan bertema atau diilhamkan oleh klasik yang hebat, dengan mempertimbangkan ruang untuk membuat jamuan khas, selalu dengan hiasan yang digabungkan dengan baik dalam warna dan elemen, untuk memiliki set yang seimbang dan indah .

Pilih ruang untuk menghias

Pengantin lelaki dan wanita yang membuat cari ruang di mana mereka akan meraikan perkahwinan, jadi selalu penting untuk memilih dengan baik. Pada masa kini, majlis perkahwinan boleh diadakan di luar rumah, atau di khemah besar, di dalam rumah atau di ruang perjamuan. Kita mesti selalu mengambil kira jumlah ruang, bergantung pada orang yang akan kita jemput, dan kelebihan dan kekurangan yang diberikan oleh setiap tempat kepada kita. Di tempat tertutup tidak begitu banyak cahaya alami, tetapi kita tidak menghadapi risiko untuk mengalami cuaca buruk, seperti yang terjadi jika kita merayakannya di luar.

Hiasan dalaman atau luaran

Meja perkahwinan

Kami berhadapan dengan dilema hebat dalam membuat hiasan dalam perkahwinan dalaman atau luaran. Secara amnya, perkahwinan di luar rumah cenderung lebih santai dan riang, kerana dalam hal ini, mereka memilih kerusi kayu lipat dan hiasan berinspirasi hutan. Di luar kita akan selalu menghadapi masalah iklim dan pencahayaan, tetapi jika kita dapat mengatasi masalah ini, kita dapat menikmati pernikahan yang lain. Perkahwinan dalam rumah jauh lebih elegan dan tenang, dan di dalamnya kita dapat menikmati hiasan yang canggih dan sederhana.

Hiasan meja

Meja perkahwinan

Dekorasi sangat penting di persekitaran, tetapi juga di atas meja. Biasanya nada digunakan sebagai watak utama dalam perkahwinan, dan ini diulang dalam karangan bunga, pusat dan perincian jadual. Jelas, idea gaya romantis digunakan, dengan balang kaca, lilin dan bunga cantik pusat jagaan. Alat makan boleh sederhana atau bahkan mempunyai gaya yang serupa dengan perkahwinan, moden atau vintaj bergantung pada majlis.

Meja manis di majlis perkahwinan

Meja manis

Walaupun ini adalah sesuatu yang cukup baru dan tidak dapat dilihat dalam semua majlis perkahwinan, kebenarannya adalah semakin popular, kerana ia membawa dinamisme ke persekitaran. Ia adalah meja manis yang hebat. Apabila jamuan selesai dan para tetamu mula bersenang-senang, mereka selalu dapat menghampiri salah satu meja manis ini untuk mencari gigitan kecil. Jadual ini biasanya mempunyai persembahan yang teliti dengan corak dan gaya yang sesuai dengan perkahwinan. Syarikat katering biasanya ditugaskan untuk membuat persembahan jenis ini.

Buat rakaman foto yang menyeronokkan

Photocall

Sekiranya anda ingin para tetamu mengambil ingatan yang hebat, anda tidak boleh berhenti menambahkan a photocall hebat ke majlis perkahwinan anda. Ruang di mana para tetamu akan mengambil gambar. Anda memilih sama ada foto yang elegan atau lebih menyeronokkan dan riang. Terdapat banyak jenis.

Pencahayaan perkahwinan malam

lampu

Dalam majlis perkahwinan malam, anda harus memberikan kepentingan yang sewajarnya kepada pencahayaan ruang, yang dapat mewujudkan suasana yang sungguh ajaib. Dari kalungan hingga candelier, lilin dan bahagian tengah dengan lampu. Semuanya membantu mewujudkan ruang yang berbeza. Anda harus melupakan lampu sorot dan lampu yang lebih tradisional dan memilih idea seperti ini, yang dihiasi dengan pencahayaan.

Perkahwinan asal

Perkahwinan asal

Walaupun dalam kebanyakan majlis perkahwinan, kami memilih idea yang biasa, dengan sentuhan romantis dan klasik, selalu ada yang ingin mengadakan perkahwinan yang lebih asli. Dalam kes ini, hiasan mestilah sama istimewa, jauh dari apa yang dilakukan oleh orang lain. Dalam pengertian ini, perkahwinan gaya bergaya boho, yang biasanya sangat kasual.


Sumber artikel : https://www.decoora.com/ms/idea-hiasan-perkahwinan-untuk-perayaan-khas/

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024