Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

PAKEJ EMCEE SERTA SEWAAN PA SYSTEM KARAOKE DEEJAY JUALAN RAYA BAZAAR RAMADAN IFTAR FESTIVAL RAYA AIDILFITRI






PAKEJ EMCEE SERTA SEWAAN PA SYSTEM KARAOKE DEEJAY


Kebetulan musim sekolah pula dah buka, di pertengahan bulan Ramadhan, dan kemudian bakal tiba pula bulan Syawal, pastinya ada orang-perseorangan juga syarikat atau NGO yang nak buat Majlis Makan Malam (Annual Dinner), Promosi Jualan Murah, Majlis Berbuka Puasa mahupun Sambutan Hari Raya atau Rumah Terbuka Aidilfitri. 


Kepada rakan² artis, para vendors dan mahupun butik² yang menyertai jualan festival raya, kalau nak guna pa system untuk tarik lebih ramai pengunjung datang dan singgah booth jualan anda, boleh juga menyewa peralatan pa system kami. Kita bagi lebih meriah booth jualan anda. Kami boleh bertugas selama 14 hingga 36 jam. Tahun lalu kami berada di MITEC KL untuk Booth Joovian di Absolute Bazaar selama 30 jam.


Dan jika ada yang sudah mula mencari pakej2 untuk jamuan berbuka puasa (iftar) mahupun sambutan hari raya, anda boleh pertimbangkan pakej kami jika mencari Emcee untuk mengacarakan majlis anda dan juga untuk tujuan keperluan audio system bagi hiburan halwa telinga serta acara berkaraoke majlis anda.


Malah jika ada yang nak buat acara, program, festival, karnival, jualan dan sebagainya  untuk tempoh yang agak lama seperti 3 hari, 7 hari, 14 hari mahupun sebulan, anda boleh mempertimbangkan perkhidmatan yang kami sediakan.


Pakej Sewaan Set PA System Karaoke Deejay Emcee lazimnya meliputi : 


1. Emcee


2. Deejay 


3. Speaker :

✅ 2 x Speaker

✅ 4 x Speaker


4. Wireless Mic :

✅ 2 x Wireless Mic

✅ 4 x Wireless Mic


5. Audio Mixer & Power Amp :

✅ 1 x Mixer (8 Channel)

✅ 1 x Mixer (12 Channel)

✅ 1 x Power Amp


6. Peralatan Lain :

✅ 1 x Laptop (Music from Spotify)

✅ 1 x Screen Monitor 16 Inch (for Karaoke)

✅ 1 x Monitor Speaker (for Karaoke)










Majlis Makan Malam, Annual Dinner, Minum Petang, High Tea, Majlis Penghargaan, Majlis Perpisahan, Majlis Persaraan, Farewell Party, Birthday Party, Anniversary Party dan After Party, Festival Raya, Jualan Murah, Karnival Kembali Ke Sekolah, Mesyuarat Tahunan, Hari Keluarga.


Sila hubungi kami untuk info selanjutnya. Call atau whatsapp ke 01162099363.


"Majlis Anda Keutamaan Kami"


AWAN BIRU EVENT MANAGEMENT SERVICES


https://wa.me/601162099363

http://www.deejaykahwin.com

http://www.emceekahwin.com


#sewapasystem #deejay #resepsi #pasystem #majlisperkahwinan #persandingan #pasystemmurah #karaoke #sewakaraoke #emceekahwin #deejaykahwin #djkahwin #kahwinkahwin #nikahsatu #karaokekahwin  #sewaanpasystem #pasystemkaraoke #birthdayparty #makanmalam #productlaunching #voiceover #hightea  #akadnikah #djkahwin #starvendors #absolutebazaar #bazaarraya #mitec #wtc #klcc

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024