Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

DEEJAY KAHWIN PILIHAN RAMAI - KARAOKE KENDURI KAHWIN TERLAJAK LARIS - 01162099363 - DJ KENDURI KAHWIN




SEWAAN PA SYSTEM KARAOKE DEEJAY MAJLIS PERKAHWINAN (RM750)


Pakej meliputi : 

☑️ 1 x Deejay / Announcer (Bahasa Melayu)

☑️ 2 x Speaker

☑️ 1 x Wireld Mic

☑️ 1 x Power Mixer

☑️ 1 x Laptop


FOC KARAOKE (LIMITED TIME PROMO BOOKING WITHIN 24 HOURS)

☑️ 1 x Screen Monitor

☑️ 1 x Monitor Speaker 

☑️ 2 x Wireless Mic

☑️ 1 x HDD (Lagu² Karaoke)


Bagi anda yang akan mengadakan Majlis Perkahwinan atau Majlis Pernikahan yang dilangsungkan di rumah (menggunakan canopy) atau di dewan serbaguna, pakej Sewaan PA System Karaoke Deejay Kahwin boleh dipertimbangkan untuk memenuhi keperluan hiburan dalam majlis anda.







Deejay Kahwin merupakan pilihan pelanggan yang tidak mahukan majlis mereka kelihatan terlalu formal dan terikat dengan protokol tertentu. Acara majlis akan berjalan secara santai dan bersahaja. Suasana majlis jadi lebih meriah dengan aktiviti berkaraoke oleh saudara-mara dan para tetamu.


Pelbagai pilihan lagu yang boleh dipilih sendiri oleh pengantin kerana kami menggunakan Spotify premium. Majlis dan acara akan lebih jelas dan lebih meriah dengan bunyi audio yang sangat berkualiti dan padu.


Sila hubungi kami untuk info selanjutnya. Call atau whatsapp ke 01162099363.


Dan bagi anda yang membuat tempahan dalam tempoh 24 jam setelah mendapatkan sebutharga, akan diberikan tawaran istimewa ADD-ON PERCUMA AKTIVITI BERKARAOKE. Ya karaoke boleh menambahkan lagi kemeriahan majlis anda. Diberikan secara PERCUMA oleh kami. LIMITED TIME PROMO. Pastinya untuk anda terbaik dari kami.


Semua pakej mahupun promosi yang ditawarkan adalah tertakluk kepada terma dan syarat yang telah ditetapkan.


"Majlis Anda Keutamaan Kami"


Deejay Kahwin


https://wa.me/601162099363


http://www.deejaykahwin.com


#sewapasystem #emcee #deejay #pasystem #persandingan #karaoke #pasystemkaraoke #akadnikah #butikpengantin  #pengacaramajlis #wedding #weddingplanner #pakejperkahwinan #weddingemcee #emceemalaysia #inspirasipengantin #pengantinbaru #pengantin #weddingday #emceekahwin #emceesofmalaysia #resepsi #karaokekahwin #deejaykahwin #weddingdeejay #djkahwin

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024