Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

PAKEJ EMCEE (PENGACARA MAJLIS) DAN SEWAAN PA SYSTEM







PAKEJ EMCEE (PENGACARA MAJLIS) DAN SEWAAN PA SYSTEM RM1200


✅ 1 x Emcee (Pengacara Majlis)

✅ 2 x Speaker & Stand

✅ 2 x Wireless Mic

✅ 1 x Mixer

✅ 1 x Laptop

✅ 1 x Krew Bertugas

✅ Coverage 5 Jam / Event


Pakej ini sesuai untuk sebarang majlis dan acara, sama ada dibuat indoor atau outdoor, dengan anggatan tetamu / pengunjung sekitar 150 - 250 orang serentak (15 hingga 25 meja bulat), dalam ruangan yang sama.


Paling menarik, jika pelanggan membuat pertanyaan dan terus membuat tempahan dalam tempoh 24 jam, kami berikan tambahan aktiviti BERKARAOKE. 


Ya, tentu seronok kan jika dapat melihat ahli keluarga, saudara-mara mahupun rakan dan taulan berkaraoke, apatah lagi kami tawarkan secara PERCUMA. Syaratnya mudah, tempah dalam tempoh 24 jam selepas membuat pertanyaan pakej dan kekosongan tarikh.


Pakej di atas adalah sangat sesuai untuk keperluan minimum bagi sesebuah majlis perkahwinan mahupun majlis resepsi. Terutama yang diadakan di lokasi yang tidak dilengkapi dengan kemudahan PA System, seperti di rumah, dewan serbaguna, dewan perkahwinan mahupun hotel.






Pelbagai lagu boleh disediakan kerana kami menggunakan Spotify Premium. Pengantin juga boleh membuat playlist sendiri untuk majlis mereka. Trend perkahwinan sekarang, pengantin mempunyai lagu pilihan sendiri.


Skrip Emcee akan disediakan berdasarkan aturcara yang ditetapkan. Emcee juga boleh memimpin membacakan doa jika diperlukan. Emcee sangat berpengalaman dan sangat berdedikasi mengendalikan majlis perkahwinan dan acara korporat dengan lebih 10 tahun pengalaman.


Sekiranya pihak pelanggan ingin mengadakan sesi rehersal, kami boleh menawarkan sesi tersebut dengan add-on RM250 dan kami akan membawa 1 speaker berserta 1 mic untuk kegunaan semasa rehersal. Jika ingin mengadakan perbincangan pula, boleh diadakan 1 kali sesi tersebut dengan syarat setelah tempahan dibuat (membayar deposit yang ditetapkan).


Semua pakej dan promosi yang ditawarkan adalah tertakluk kepada terma dan syarat.


Sila hubungi kami untuk info selanjutnya. Call atau whatsapp ke 01162099363.


"Emcee Kahwin - Majlis Anda Keutamaan Kami"


EMCEE ADAM 011-62099363


http://www.emceekahwin.com

https://wa.me/601162099363


#emcee #weddingemcee #persandingan #akadnikah #butikpengantin  #pengacaramajlis #wedding #weddingplanner #pakejperkahwinan #emceemalaysia #pengantinbaru #pengantin #weddingday #emceekahwin #emceesofmalaysia #majlisresepsi #karaokekahwin #deejaykahwin #weddingdress  #weddinginspiration  #perkahwinan #resepsi #pantunmelayu #pantun #pasystemkaraoke #karaoke #professionalemcee #bilingualemcee #sewapasystem #pasystemrental

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024