Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

WALL MOUNT SPEAKER - SPEAKER SILING - SPEAKER DINDING - SPEAKER SURAU SEKOLAH PEJABAT






Promo Promosi Promotion ‼️

Supply & Install Wall Mount Speaker for Surau / Mosque / School / Office

Pembekalan & Pemasangan Wall Mount Speaker / Speaker Dinding / Speaker Siling untuk kegunaan Surau / Masjid / Sekolah / Pejabat

Kami mempunyai kepakaran dan kemahiran membekal dan memasang peralatan siaraya (pa system) jenis Wall Mount Speaker. Pelbagai kekuatan watt dan jenama yang diperakui. Antara kekuatan watt yang kerap digunakan adalah 40watt.

Peralatan ini juga sangat sesuai jika sekolah yang ada ujian / peperiksaan melibatkan ujian pendengaran yang memerlukan ketajaman suara bagi memudahkan para pelajar menjawab soalan-soalan yang diberikan.

Boleh hubungi 01162099363 untuk pertanyaan dan tempahan. Pembayaran secara tunai / online transfer adalah digalakkan. Sekiranya menggunakan LO (Pesanan Kerajaan) sila maklumkan kepada kami jua.

Sila dengankan kualiti audio berdasarkan video yang kami kepilkan bersama.




Kami juga boleh membekal dan memasang speaker yang lebih besar untuk kegunaan yang dewan serbaguna yang besar.

Hubungi kami meneruai :

https://wa.me/601162099363

Kawasan liputan sekitar Kuala Lumpur, Selangor, Putrajaya, Negeri Sembilan dan Melaka.







#pasystem  #pasystemrental #sewapasystem #emceekahwin  #annualdinner #sportsday #familyday #harisukan #harikeluarga #festival #karaokeparty #karaoke #pasystemkaraoke #djkahwin #deejaykahwin #birthdayparty #harilahir #birthday #ulangtahun #jomkarok #jomkaraoke #farewellparty #majlisperpisahan #wallmountspeaker #columnspeaker #dewanserbaguna #surau #masjid #sekolah #pejabat #speakerdinding #speakersurau #speakersiling

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024