Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

LATAR BELAKANG

EMCEE ADAM - EMCEE KAHWIN
01162099363



DEEJAYKAHWIN DOT COM, dimiliki oleh Emcee Adam, seorang Emcee yang sangat berpengalaman mengendalikan sebarang majlis dan acara di tempat-tempat yang terkemuka sekitar Kuala Lumpur, Putrajaya, Negeri Sembilan dan Melaka. Antaranya di Marina Bora Ombak, Shangrilla Hotel, Le Meridien Hotel, Westin Hotel, Concorde Hotel, De Palma Hotel, The Urban Kuala Lumpur, Lantera Venue, The Glasshouse, Forest Valley Hall, Bangi Resort Hotel, Magica Grand Ballroom, TTDI Club House, Le Qamr Glasshouse dan D' Tempat Country Club. Emcee / Pengacara Majlis kami boleh menggunakan Dwi-Bahasa iaitu Bahasa Melayu dan English (Bilingual Emcee / Dwi-Language Emcee).

Emcee Adam juga merupakan seorang Emcee yang sangat professional, bersuara mantap dan berpengalaman luas dalam mengendalikan sesuatu majlis perkahwinan supaya perjalanan majlis lebih teratur dan tertib serta eksklusif. Emcee adalah pilihan terbaik jika majlis anda diadakan di hotel atau wedding grand hall.

Emcee Adam kerap mendapat review dan testimoni yang baik dan positif daripada para pelangganya. Keramahan dan kemesraannya merupakan personalitinya yang menjadi daya tarikan utama.

Teks skrip Emcee akan disediakan berdasarkan aturcara supaya majlis dapat berjalan dengan penuh tertib dan teratur. Sekiranya bakal mempelai atau keluarga tiada aturcara atau kurang berpengalaman, teks Emcee akan disediakan mengikut aturcara yang lazim dalam sesebuah majlis perkahwinan.

Percuma sesi Rehersal / Raptai untuk pakej yang tertentu yang boleh diadakan antara hari isnin hingga khamis. Sesi rehersal ini bagus terutama bagi keluarga yang belum berpengalaman mengadakan majlis perkahwinan.

kami juga menyediakan perkhidmatan Emcee (Pengacara Majlis), sewaan PA System dan LCD Projektor, servis Deejay, juga Koordinator dan Krew untuk sebarang majlis, acara dan program. Kami boleh menyediakan sewaan peralatan untuk small dan medium event dengan kapasiti pengunjung atau tetamu antara 50pax hingga 1000pax dalam satu-satu masa.

Kawasan liputan perkhidmatan kami adalah sekitar Kuala Lumpur, Putrajaya, Selangor, Negeri Sembilan dan Melaka. Menariknya perkhidmatan kami adalah tidak ada caj pengangkutan dikenakan bagi jarak di bawah 20km dari lokasi kami.

Untuk tempahan, sila hubungi Emcee Adam 01162099363. Semua pakej adalah tertakluk kepada terma dan syarat ditetapkan.







#sewapasystem #emcee #deejay #pasystem #persandingan #karaoke #pasystemkaraoke #akadnikah #butikpengantin  #pengacaramajlis #wedding #weddingplanner #pakejperkahwinan #weddingemcee #emceemalaysia #inspirasipengantin #pengantinbaru #pengantin #weddingday #emceekahwin #emceesofmalaysia #resepsi #pesonapengantin #nona #suri #majalahwanita #remaja #meletop #melodi

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024