Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

SEWAAN PA SYSTEM KARAOKE EMCEE & COORDINATOR



SEWAAN PA SYSTEM KARAOKE EMCEE & COORDINATOR


Bagi anda di luar sana yang akan mengadakan Majlis Perkahwinan / Majlis Makan Malam / Hari Sukan / Hari Keluarga, pakej Emcee, Coordinator serta Sewaan PA System Karaoke Deejay boleh dipertimbangkan untuk memenuhi keperluan hiburan bagi memeriahkan lagi majlis anda.


Kelebihan jika anda mengambil pakej dengan kami, antaranya adalah :


✅ Emcee yang boleh mengacarakan majlis secara formal dan non-formal, secara santai dan bersahaja, mengikut tema dan konsep majlis yang telah ditetapkan.


✅ Coordinator yang akan menguruskan kelancaran perjalanan sesebuah majlis supaya ianya berlangsung mengikut aturcara yang telah ditetapkan.


✅ Krew yang akan membantu memastikan majlis anda berjalan dengan baik dan tertib.


✅ Majlis dan acara akan lebih jelas dan lebih meriah dengan bunyi audio yang sangat berkualiti dan padu.


✅ Bergantung kepada pakej yang diambil, kami menyediakan antara 2 hingga 4 speaker yang menghasilkan bunyi yang lebih lembut dan sekata ke seluruh kawasan majlis.


✅ Sesi karaoke tanpa mengganggu perjalanan majlis, malah boleh menaikkan dan menyerikan mood suasana majlis anda.


✅ Pelbagai jenis dan genre lagu yang disediakan; English, Melayu, Korean, Bollywood, Tradisional, Dangdut, HipHop dan sebagainya.


Sila hubungi kami untuk info selanjutnya.


📞📱🤙 Emcee Adam 📞📱🤙


https://wa.me/601162099363


Semua pakej dan promosi yang ditawarkan adalah tertakluk kepada terma dan syarat ditetapkan.











#sewapasystem #deejay #pasystem #persandingan #karaoke #pasystemkaraoke #akadnikah #weddingplanner #pakejperkahwinan #weddingday #emceekahwin #emceesofmalaysia #karaokekahwin #deejaykahwin #weddingdeejay #karaokedeejay #deejaykampung #kerjakahwin #annualdinner #sportsday #familyday #makanmalam #harisukan #harikeluarga #emceekahwin #emcee

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024