Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

PAKEJ EMCEE KAHWIN & SEWAAN PA SYSTEM





Adakah anda bakal melangsungkan perkahwinan dalam masa terdekat?


Rungsing kerana masih belum menemui Emcee yang boleh diyakini dan dipercayai untuk mengacarakan majlis anda? 


Pening kepala kerana ahli keluarga tidak berpengalaman mengadakan majlis dan tambahan pula anda masih tidak ada aturcara majlis?


Keliru mahu mengambil pakej yang mana dan adakah ia berpadanan dengan keperluan majlis anda?


Jangan rungsing, usah pening dan tak perlu nak keliru lagi, kami akan bantu anda untuk memastikan majlis anda berjalan dengan baik dan lancar.


Jadikan Majlis Perkahwinan anda sebagai sesuatu yang penuh bermakna. Perkahwinan adalah sesuatu yang mengujakan. Pastinya pemilihan Emcee perlu diberi perhatian yang sewajarnya.


Kami menawarkan perkhidmatan Emcee (Pengacara Majlis), juga sewaan pa system dan karaoke berserta Deejay untuk sebarang majlis, terutama untuk Majlis Perkahwinan. Turut disediakan khidmat bacaan doa dan selawat.









Kami juga menerima tempahan daripada individu, sektor awam, sektor korporat mahupun NGO untuk majlis annual dinner, sukaneka dan hari keluarga. 


Emcee yang sangat berpengalaman mengendalikan sebarang majlis dan acara di tempat-tempat yang terkemuka. Antaranya di Marona Bora Ombak Putrajaya, Shangrilla Hotel, Le Meridien Hotel, The Urban Kuala Lumpur, Lantera Venue, The Glasshouse, Forest Valley Hall, Bangi Resort Hotel, Magica Grand Ballroom dan Le Qamr Glasshouse Melaka.


Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi kami menerusi whatsapp :


https://wa.me/601162099363


Semua pakej dan promosi yang ditawarkan melalui laman web dan platform media sosial adalah tertakluk kepada terma dan syarat ditetapkan.


Emcee Adam 01162099363

Emcee Kahwin Terlajak Laris

Pengacara Majlis Profesinal

Bilingual Wedding Emcee


Profesional | Berkualiti | Mantap | Versatile


#emceeofmalaysia #pengacaramajlis #eventplanner #weddingplanner #majlisperkahwinan #professionalemcee #walimatulurus #majlispernikahan #malaywedding #pengantinbaru #emceekahwin #emceemalaysia #weddingemcee #grandwedding #majlisresepsi #weddingday  #bilingualemcee #emceedwibahasa #terlajaklaris #perkahwinanmelayu #majlisresepsi #resepsipernikahan

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024