Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

Emcee Kahwin & Pengacara Majlis Korporat - Profesional & Versatile


Emcee Kahwin & Pengacara Majlis Korporat yang Profesional & Versatile.

Pengacara Majlis yang berpengalaman luas & sangat berdedikasi dengan tugasnya. Khidmat bacaan doa dan alunan selawat juga disediakan. 


Skrip Emcee disediakan dengan disulami pantun dan kata-kata yang puitis. Majlis akan dikendalikan oleh Emcee supaya lebih tertib & teratur.


Emcee yang sangat berpengalaman dan pernah mengendalikan majlis yang diadakan di tempat-tempat yang terkemuka sekitar Kuala Lumpur, Putrajaya dan Selangor. Antaranya di Shangrilla Hotel, Le Meridien Hotel, Concorde Hotel, The Urban KL, Forest Valley, Bangi Resort Hotel, Lantera Venue, Magica Grand Ballroom, Galeri DiRaja Tuanku Jaaffar dan Le Qamr Glasshall.


"Majlis Anda Keutamaan Kami"


Emcee Adam 01162099363

Emcee Terlajak Laris

Pengacara Majlis Perkahwinan & Korporat 

Emcee Pilihan Ramai

Bilingual Emcee

Emcee Dwi-Bahasa

Profesional | Berkualiti | Mantap | Versatile


https://wa.me/601162099363


#emceeofmalaysia #pengacaramajlis #eventplanner #weddingplanner #majlisperkahwinan #professionalemcee #walimatulurus #majlispernikahan #malaywedding #galeriperkahwinan #pesonapengantin #pengantinbaru #emceekahwin #emceemalaysia #weddingemcee #weddinghall #weddingvenue #weddinghall #grandwedding #majlisresepsi #weddingcoordinator  #weddingday  #bilingualemcee #emceedwibahasa #terlajaklaris #perkahwinanmelayu #majlisresepsi #resepsi

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024