Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

PAKEJ SEWA PA SYSTEM KARAOKE DEEJAY HARI RAYA RUMAH TERBUKA



Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


Kami di Awan Biru Event Management Services ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin buat anda semua, terutamanya kepada para pelanggan kami yang sentiasa menyokong dan mendokong perkhidmatan kami. Semoga lebaran kali ini disambut dengan meriah dan penuh erti di samping keluarga, sanak-saudara dan rakan taulan.


Kami juga ingin memaklumkan Promosi Tawaran Diskaun Sehingga 30% untuk Perkhidmatan Emcee atau Sewaan PA System & Karaoke bagi sebarang majlis dan acara yang akan dilaksanakan sepanjang bulan Syawal yang mulia ini. Tawaran diskaun ini hanya untuk sekitar Lembah Klang sahaja. Menariknya juga kerana tiada caj pengangkutan dikenakan. Namun begitu promosi yang kami tawarkan ini tertakluk kepada terma dan syarat yang ditetapkan. Hubungi kami untuk info selanjutnya.


Jadi kepada anda yang ngin mengadakan Majlis Jamuan Hari Raya atau Rumah Terbuka mahupun Majlis Perkahwinan, dan masih tercari-cari penyedia perkhidmatan Emcee (Pengacara Majlis) atau Sewaan PA System & Karaoke? Hubungi kami di 01162099363.


Terima kasih atas sokongan dan dokongan anda semua.


Ikhlas dari kami

MC Adam & Team
Awan Biru Event Management Services

https://wa.me/601162099363


#sewapasystem #emcee #deejay #resepsi #pasystem #pengantinbaru #akadnikah #majlisperkahwinan #persandingan #pasystemmurah #karaoke #sewakaraoke #emceekahwin #deejaykahwin #karaokekahwin  #sewaanpasystem #pasystemkaraoke #kerjakahwin #kendurikahwin #perkahwinan #melayu #kualalumpur #putrajaya #selangor #negerisembilan #melaka #aidilfitri #syawal #rumahterbuka #openhouse


sewa pa system, sewa karaoke, sewaan pa system, sewaan karaoke, kenduri kahwin, kerja kahwin, majlis perkahwinan, dewan perkahwinan, villa kahwin, villa wedding, perkahwinan, perkahwinan melayu, akad nikah, majlis resepsi, majlis persandingan, mahligai perkahwinan, deejay, emcee, deejay kahwin, emcee kahwin, pengacara majlis, host, wedding venue, wedding evenue, pa system murah, pa system kahwin, pa system perkahwinan, dj kahwin, rumah terbuka hari raya aidilfitri

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024