Ad Code

RUANGAN UNTUK DISEWA - 01162099363

PAKEJ SEWAAN KARAOKE MURAH DAN BERPATUTAN UNTUK PRIVATE BIRTHDAY PARTY

Hari jadi ni sememangnya satu tarikh yang amat penting dalam hidup kita kan?. Ya lah, hari tu lah kita dilahirkan dan menyedut nafas yang pertama.

Jadi kita mesti nak celebrate dengan ahli keluarga, sanak-saudara, jiran tetangga mahupun rakan taulan. Bila buat besday party ni, tak seronok lah jika tak ada hiburan kan? Paling kurang aktiviti berkaraoke.

Nak tak kami meriahkan sambutan hari ulang tahun kelahiran anda dengan aktiviti berkaraoke? Ya, kami ada pakej sewaan paling berpatutan dan sangat suitable lah dengan bajet semasa.




PAKEJ SEWAAN KARAOKE
RM300 (3 JAM SAHAJA)
MALAM SAHAJA

2 Mic Wireless
1 Speaker (350 Watt)
1 Mixer (6 Channel)
1 Screen Monitor
1 Laptop

Meriahkan Birthday Party anda. Pakej ini untuk majlis hari jadi berskala kecil dengan kehadiran tetamu di bawah 30 pax. Sewaan maksimum tiga (3) jam dan terhad untuk waktu malam sahaja. Bermaksud, anda boleh berkaraoke dari jam 8.00 malam hingga 11.00 malam. Pakej ini ditawarkan untuk sewaan bagi sekitar kawasan Kuala Lumpur, Putrajaya dan Selangor yang berdekatan saja.

Apa lagi? Hubungi 01162099363 untuk pertanyaan dan tempahan.


Semua pakej dan promosi adalah tertakluk kepada terma dan syarat ditetapkan.
Deejay Kahwin Emcee Kahwin Pengacara Majlis Perkahwinan Direktori Vendor Perkahwinan Malaysia Mahligai Impian Majlis Perkahwinan Emcee Deejay PA System Karaoke Pelamin Andaman Katering Canopy Dewan Perkahwinan Butik Pengantin PA System Murah Berpatutan PA System Perkahwinan PA System Kahwin PA System Kuala Lumpur PA System Selangor PA System Putrajaya Teks Pengacara Majlis Perkahwinan Pantun Melayu Pertunangan Pernikahan Malam Berinai Persandingan

Catat Ulasan

0 Ulasan

PROMISI 2024